MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 28-11-2006 20:06

Midas

digitale handtekening

Beste mensen,
Regelmatig bestel ik op internet iets wat ik vervolgend ook moet betalen. Je kunt dan altijd kiezen tussen een overschrijving of per credit card. Ik kies vaak voor overschrijven omdat ze bij de creditcard altijd om een handtekening vragen. Dan moet ik de brief uitprinten, tekenen, in scannen das ook zulk gepruts! Weten jullie hoe dit makkelijker kan?

#2 28-11-2006 20:25

Zakske
@ Antwerpen

Re: digitale handtekening

Ik heb echt al de meest diverse dingen via internet besteld... altijd met credit card en de vraag om een digitale handtekening heb ik nog nooit gekregen. Bedoeling van een credit card is toch gewoon nummer, naam en vervaldatum invoeren en klaar?! wassat

Heb je misschien een voorbeeld van een site die om zo'n handtekening vraagt?

Een beetje moe? Klik hier en je bent weer helemaal fris.

#3 28-11-2006 20:46

Midas

#4 28-11-2006 21:32

Zakske
@ Antwerpen

Ik zie het... beetje middeleeuws systeem. Er zit geen enkele automatisering achter de site, gewoon formulier uitprinten, invullen wat je wilt hebben, terugsturen en hopen dat ze het nog hebben. Eigenlijk kun je dit geen webshop noemen, de hele procedure is eigenlijk bedoeld om te bestellen via telefoon of fax.

Eventueel zou je je handtekening als transparante .png kunnen inscannen en opslaan en het zo elke keer op een formulier kunnen plakken.

Een beetje moe? Klik hier en je bent weer helemaal fris.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB