MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 30-11-2013 00:31

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

Safari laad geen pagina's

Beste macminders,

opeens doet safari niets meer. Na lang nadenken was ik vlak daarvoor wel even bezig met een veiligheids instelling. Ik was een keer aan het internetten in een cafe via free wifi en kreeg een vraag of ik dat beveilings certificaat mocht vertrouwen of niet. Die middag had ik dit op nee gezet. Ik weet namelijk dat er wel een keer iets mis is gegaan in dit cafe met een hacker. Of dit/ deze aanpassing in instelling er nu mee te maken heeft weet ik niet, maar safari doet het niet. Chrome, mail en al het andere draait prima. Ik zoek me suf in instellingen om te kijken waar ik iets moet aanpassen. Heeft iemand een idee voor mij?

Dank,
Ronald

#2 30-11-2013 08:36

Pieterr
@ Eindhoven

Re: Safari laad geen pagina's

Geen idee wat je precies gedaan hebt.

Je zou in ieder geval een keer kunnen proberen om je Safari preferences (.plist) bestand weg te gooien cq te verplaatsen naar je Desktop, om te kijken of dat helpt.

Een ander experimentje wat je kunt doen is inloggen onder een andere gebruiker en dan kijken of het probleem nog steeds optreedt. Als dat niet het geval is, is het waarschijnlijk een setting in je eigen accountsettings (dwz een of andere .plist).

#3 30-11-2013 12:11

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Je kunt Safari ook gewoon 'resetten'. Dan gooi je vrijwel alle voorkeuren weg - wachtwoorden, koekjes etc maar niet je bookmarks.

Bij certificaten moet je altijd even lezen waar het over gaat. Zomaar 'nee' zeggen is zoiets als het koekje bij je koffie weigeren omdat er wel eens...

#4 30-11-2013 14:41

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

Vanuit zichzelf is alle het weer gaan doen, ben even druk maar volgende week zal ik op je antwoorden Deskman waarom ik nee gedrukt had.

Dank voor de antwoorden en fijn weekend! smile

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB