MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 13-02-2013 12:36

ocramarco
@ Overal en nergens
Website

Synchronisatie software | projecten

Ik zoek voor het bedrijf waar ik nu regelmatig werk een file sharing systeem. We gebruiken nu dropbox maar dat geeft een bende.

Wat willen we. We willen een systeem dat alle folders in sync houdt. En daarbij willen we graag per folder kunnen aanwijzen wie dat in kan zien (en syncen) doormiddel van verschillende groepen. Daar gaat het bij dropbox mis. Daarbij werken wij veel met freelancers en andere bedrijven en deze zullen ook makkelijk hiermee moeten kunnen werken (en centrale betaling aanwezig zijn).

Heb Samepage bekeken, dat ziet er wel interessant uit alleen denk ik dat het file sharing gedeelte niet zo krachtig is.

-- All the world's a stage; And all the men and women merely players -- Shakespeare

#2 13-02-2013 12:38

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Re: Synchronisatie software | projecten

Heb je de bedrijfsoplossing van Dropbox wel geprobeerd..?

#3 13-02-2013 15:33

trabant
@ Luilekkerland

Of als je de data liever niet op Amerikaanse servers zet: Wuala?

Positief bezien zijn selfiesticks ook goede bliksemafleiders… 

#4 13-02-2013 18:12

ocramarco
@ Overal en nergens
Website

Is volgens mij niet zo issue met de Dropbox Teams

Dropbox complies with the U.S. – E.U. Safe Harbor Framework and the U.S. – Swiss Safe Harbor framework as set forth by the U.S. Department of Commerce regarding the collection, use, and retention of personal data from European Union member countries and Switzerland. Dropbox has certified that it adheres to the Safe Harbor Privacy Principles of notice, choice, onward transfer, security, data integrity, access, and enforcement. To learn more about the Safe Harbor program, and to view Dropbox’s certification, please visit http://export.gov/safeharbor.

Daarbij is het ook nog AES256 ge-encrypt. Maarja je weet inderdaad nooit wat die gekke Amerikanen uitvoeren.

Ik had al naar Teams gekeken alleen vroeg ik me af of je dus per folder (dus ook subfolders) kan aangeven wie rechten hebben en wie niet. Iemand hier ervaring?

Wuala ken ik maar is vrij lastig als je als freelancer even aanschuift. Ik vind het zelf inderdaad fijn werken. Zeker omdat je folder kan toewijzen waar je het mee wilt syncen.

-- All the world's a stage; And all the men and women merely players -- Shakespeare

#5 13-02-2013 19:22

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

#6 18-02-2013 20:46

ocramarco
@ Overal en nergens
Website

Wat ik wil kan dus niet bij Dropbox. Mail contact gehad maar het kan echt niet. Wat Dropbox aangeeft is dat je meerdere share folders kan maken en dan je eigen structuur kan bepalen. De plaats van de shared folder maakt namelijk niet uit, hij blijft in sync.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB