MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 06-08-2012 02:12

rijsberman
@ die ene zwarte piste
Website

Safari 6 als RSS reader?

Misschien ben ik daar vreemd in, maar ik las nieuws via rss-feeds in Safari. Na de update kan ik in Safari geen rss feed meer openen, dat wil hij persé in Mail doen, ondanks dat ik dat in mail anders heb ingesteld. Wat is er mis? Of kan safari 6 geen rss feeds meer tonen? Ik vind het erg storend!

"Never delegate understanding" - Charles Eames

#2 06-08-2012 07:45

MacBeer
Ex-Crew
@ Limbabwe

Re: Safari 6 als RSS reader?

Nee die functie is eruit gesloopt. Ik zou toch eens naar Reeder kijken als ik jou was.

Computers are to design as microwaves are to cooking. Milton Glaser

#3 06-08-2012 07:58

macpro
Pro
@ 3e byte rechts
Website

Hoe werkt dat met meerdere Macs?
Ik ben ook zo'n Safari RSS gebruiker en vooral in combinatie met het syncen van de bookmarks is dat uitermate handig.
Kan Reeder dat ook, zodat ik op alle Macs dezelfde set RSS feeds heb?

(En inmiddels heb ik al feedback naar Apple gestuurd dat ik toch niet helemaal gelukkig ben met hun sloopwerk.)

"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

#4 06-08-2012 09:57

Julian

Ik ben zelf al enige tijd geleden overgestapt naar Bloglines, omdat ik vond dat het toch iets te vaak voorkwam dat Safari een newsitem niet goed weergaf. Dit is gewoon een online dienst, als je die in je bookmarks zet heb je dus nog steeds al je feeds onder handbereik op elk gesynchroniseerd apparaat.

(Met Reeder bereik je overigens ook het gewenste effect, alleen vond ik dat zelf niet aantrekkelijk omdat ik vond dat ik al meer dan genoeg diensten van Google gebruikte.)

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB