MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

• Forum
  •  » Video
  •  » corrupt video file op compactflash kaartje

#1 29-12-2011 21:48

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

corrupt video file op compactflash kaartje

Beste Macminders,

ik heb hier een compactflashkaartje wat uit een kleine video recorder komt, een nanaflash. Deze nanoflash neemt quiktime op met een IMX of xd-cam codec. Nu is het geval dat ik een corrupt shot op het kaartje heb en dit shot is erg belangrijk. Ik was niet bij de opname, maar ergens is iets fout gegaan. Misschien is het kaartje niet goed geformateerd geweest of misschien is de stroom van de nanoflash uitgevallen tijdens de opname. Hoe dan ook het file is niet volledig weggeschreven. Quiktime player wil het shot niet openen. Er is al iemand geweest die met een andere player wel het beeld heeft weten af te spelen, echter zonder het geluid. Ik ben nu in de weer met card rescue software. Het probleem is echter dat de meeste cardrescue software geschreven is voor foto's. De software die wel geschreven is voor video kent over het algemeen de xd-cam codec niet. Daarom zal het lastig worden het bestand te re-builden. Heeft iemand suggesties met welke software ik misschien een kans heb om dit clipje heel van het kaartje af te krijgen?

Dank,
Ronald

#2 23-01-2012 16:46

dnhems
@ Oirschot
Website

Re: corrupt video file op compactflash kaartje

Heb je ooit gehoord van het programma VideoSpec ?
Dat programma analyseert je clip en geeft je veel info.
Misschien kan die app je verder op weg helpen.
Helaas kan ik je verder niet helpen.

• Forum
  •  » Video
  •  » corrupt video file op compactflash kaartje

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB