MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 11-05-2011 12:18

HansenOFFLine

Kiss DP558 overleden, alternatieven?

Van de week is mijn Kiss DP558 overleden, deed niets meer en bij het openmaken zag ik een brandvlek of iets dat er op leek op de printplaat, nu ben ik dus opzoek naar iets ter vervanging!
Maar wat schetst mijn verbazing door copyrights mag een apparaat als de Kiss speler niet meer bestaan???

Waar gebruikte ik mijn Kiss speler voor; opnemen, dvd kijken, cd beluisteren en films en series van mijn computer af bekijken.
Iemand een idee voor wat ik als vervanging kan aanschaffen, zonder drie verschillende apparaten te moeten aanschaffen?
Op het moment heb ik nog een oude tv met scart aansluiting, maar al wel digitale tv via zo'n kastje naast mijn tv. Ben al wel aan het rondkijken voor een nieuwe tv, maar heb nog niet een idee wat het moet worden, dus als er een tv bestaat die via de wifi content van een computer kan afspelen hoor ik dat graag.

#2 11-05-2011 15:15

Pieterr
@ Eindhoven

Re: Kiss DP558 overleden, alternatieven?

Die TVs bestaan (zoek naar DLNA) alleen spelen ze meestal niet alle formaten af. Het wordt wel steeds beter, maar een computer (Mac mini) aan je TV is het meest flexibel. En met een Elgato erbij kun je opnemen als je dat ook wilt. Mocht je op zoek gaan naar een Mac mini die met je huidige TV werkt, dan moet ie niet te nieuw zijn. Alle minis sinds maart 2009 leveren namelijk geen Composite en S-Video meer.

#3 11-05-2011 17:40

HansenOFFLine

Re: Kiss DP558 overleden, alternatieven?

Maar wel weer een HDMI uit, maar vind de prijs van een Mini toch net iets te duur om er ook nog een apparaat bij te moeten kopen om programma's op te kunnen nemen en Blue Ray mee afspelen.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB