MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#201 12-02-2010 13:07

Rik H.
@ Durkum

Re: Slate of the Union

Dan moet ik toch die handleiding erbij pakken en kijken of de dead Parrot met iPhone te reanimeren is

Momenteel is er geen onderschrift opgeslagen in je profiel.

#202 12-02-2010 14:06

MacMickey
Pro
@ Corusant
Website

About that Parrot:

Monty P. schreef:

'E's not pinin'! 'E's passed on! This parrot is no more! He has ceased to be! 'E's expired and gone to meet 'is maker! 'E's a stiff! Bereft of life, 'e rests in peace! If you hadn't nailed 'im to the perch 'e'd be pushing up the daisies! 'Is metabolic processes are now 'istory! 'E's off the twig! 'E's kicked the bucket, 'e's shuffled off 'is mortal coil, run down the curtain and joined the bleedin' choir invisibile!!

Ken uw papegaai klassiekers whistling

#203 12-02-2010 15:44

tennapel
Pro
@ Rotterdam
Website

Het EPD (Electronisch Patienten Dossier) en het ZIS (Ziekenhuis Informatie Systeem) hebben in zover iets met elkaar te maken dat het EPD gevoed wordt met gegevens van het ZIS en bij binnenkomst van een doorverwezen of nieuwe patiënt een arts de voorgaande geschiedenis in het EPD kan raadplegen.

Maar van dag tot dag gebruikt een dokter de systemen in z'n eigen ziekenhuis (ZIS) waar röntgenfoto's, laboratoriumuitslagen, medicijngebruik etc. te raadplegen is. Dat is makkelijk te beveiligen op een iPad: zorg ervoor dat de gegevens niet op een iPad worden opgeslagen, maar alleen als domme terminal werkt.

Als een arts in de trein een iPad laat liggen is er geen man overboord qua gegevensbescherming. Maar eerlijk gezegd is de huidige beveiliging van papieren dossiers een stuk minder. Loop maar eens een ziekenhuis in en je kan zonder al te veel moeite in dossiers bladeren. En dan heb ik het nog niet over de artsen die in de trein luidkeels hun patiënten met collega's en secretaresses zitten te bespreken...

Ook hier geldt weer dat de beveiligingsrisico's niet in het systeem maar in de gebruiker zit.

Life is a stage, but the play is badly cast * Oscar Wilde

#204 12-02-2010 23:43

Rik H.
@ Durkum

Kan een groot deel van mijn Bluetooth bezwaren terugnemen. whistling
Blijkbaar waren er al drie telefoons gesynct voordat ik de auto kreeg, ik heb er nog twee bij aan gehangen en dan zit dat ding vol.
Die drie telefoons weggemikt en de iPhone werd direct herkend en gesynchroniseerd.

Momenteel is er geen onderschrift opgeslagen in je profiel.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB