MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 06-08-2009 09:28

Marconius
@ Drachten
Website

Meerdere hoofdtelefoons

Ik ben voor mijn werk op zoek naar een goedkope versie van de Silent Disco. We willen graag de techniek zelf in huis halen voor ongeveer 10 tot 15 koptelefoons.

Het budget is niet heel erg hoog dus ik zoek naar een slimme oplossing. Weten jullie misschien wat handig is?

Ik zat zelf te denk aan wat goedkope thuis koptelefoons waar we dan meerdere op 1 zendstation aansluiten. Weten jullie of dat kan?
Ik heb al naar Philips en Sony gebeld, de thuiskoptelefoons kunnen niet meerdere stations gebruiken. Is er misschien een trucje om dat te omzeilen?

De toepassing zou in een beurstand en tijdens open dagen moeten zijn dus plek voor 15 zendstations hebben we hooguit achter de schermen.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

In Sovjet Rusland, humor zoekt jou! Klik hier voor meer wijsheden.

#2 06-09-2009 18:00

inberlin
Pro
@ alway here
Website

Re: Meerdere hoofdtelefoons

denk es aan die headsets die ze bij internationale conferenties gebruiken, life verbinding met vertaler..

#3 06-09-2009 18:45

Marconius
@ Drachten
Website

Re: Meerdere hoofdtelefoons

We hebben inmiddels al een oplossing. Senheiser blijkt de enige te zijn die hier in staat is, maar die zijn weer te duur om in huis te halen dus we zijn voor het huren (met korting) gegaan. Toch bedankt voor de info!

In Sovjet Rusland, humor zoekt jou! Klik hier voor meer wijsheden.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB