MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 09-09-2015 17:51

fotograaf
@ België
Website

wordpress thema voor fotografen

Kan mij iemand iets aanbevelen ?
Ik heb er verschillende aangekocht, maar geen enkel voldoet..
Als je dan de respectievelijke technische diensten contacteert, hebben die geen idee waar je het over hebt, ook niet als je het met handen en voeten uitlegt...pfff, ik krijg spijt dat ik zelf niet kan programmeren.
BV, ze snappen niet dat ik een galerij zie als een verzameling van portfolio's. En dat die onderscheiden portfolio's het liefste ook een pagina vullende vertoning hebben, waar individuele beelden kunnen gedeeld worden naar sociale media, en eventueel ook, al of niet tegen betaling, kunnen aangekocht worden.
Pas op, ik kan met behulp van Jetpack een degelijke portfolio per onderwerp maken, maar veel thema's zorgen ervoor dat de insteekmodulle buiten werking word gesteld ? Kijken die mannen dan nooit naar bv 500px of zo ?

Kweet niet echt hoe ik verder moet ?

Alle suggesties zijn welkom.

Johny

#2 09-09-2015 23:48

HGT
Pro
@ Nederland - Hoofddorp
Website

Re: wordpress thema voor fotografen

Wanneer je een theme aanschaft neem ik aan, dat het je aanspreekt. Er zijn hier op het forum waarschijnlijk zat mensen, die wel goed zijn met programmeren. Je zou (ipv steeds weer andere themes aanschaffen) kunnen kiezen om zo'n programmeur in te schakelen voor een bedrag om de door jouw uitgekozen theme aan te passen naar jouw wensen en het werkend te krijgen.

Enjoy Life, Enjoy Photography

#3 11-09-2015 08:47

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Er zijn een paar wp-templatebouwers die speciaal voor fotografen themes bouwen.

https://graphpaperpress.com
http://www.photocrati.com

Wil je echt maatwerk dan kun je er natuurlijk voor kiezen om iets voor je te laten maken of een bestaand template te verbouwen / aanpassen.

Wellicht is het geen goed idee om de betekenis van het gebruikte jargon zelf in te vullen. Een gallery is een verzameling beelden. Als je een verzameling galleries bedoelt is dat heel wel mogelijk maar dat is technisch binnen de structuur van WP gewoon géén gallery. De hulptoepen er op wijzen dat je dat anders ziet brengt je niet verder.

Omdat WP heel flexibel is en erg veel mogelijkheden heeft kun je met de verschillende aangekochte themes al volledig de weg kwijt raken omdat iedere programmeur het weer anders aanpakt en andere modules bouwt.

Verder kan ik je alleen maar aanbevelen om iemand te zoeken je kan helpen met het opzetten van je site en zaken als snelheid, beveiliging, stabiliteit en updates in de gaten gaat houden.

WP is wat dat betreft net als fotografie. Het lijkt een druk op de knop (en zo wordt het ook door velen voorgesteld) maar als je er grip op wil hebben ben je wel even bezig.

#4 15-09-2015 09:52

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Graag gedaan. En nu?

#5 15-09-2015 16:21

HGT
Pro
@ Nederland - Hoofddorp
Website

Een kop koffie en op zoek naar een geschikte programmeur? ...

#6 17-09-2015 08:49

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Heb jij niet nog een nieuwe website nodig?

#7 17-09-2015 16:47

HGT
Pro
@ Nederland - Hoofddorp
Website

Heb liever nieuwe klanten... wink

#8 17-09-2015 17:19

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Daar kan een website aan bijdragen. Vraag maar aan de TS...

#9 22-09-2015 15:13

3dGuy

Je hebt natuurlijk ook min of meer kant en klare website's -als je hun mag geloven- als bijvoorbeeld bij  Squarespace.com

En er zijn er nog wel meer:
http://www.sitebuilderreport.com/websit … /portfolio

Je hebt niet de kosten van het laten bouwen van een website maar je betaald er -volgens mij- wel iedere maand voor. En de keuze van thema's is waarschijnlijk ook minder...

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB