MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 04-06-2014 12:41

TJ

[Illustrator] [Photoshop] Foto in logo

Beste,

Graag zou ik een foto in een logo gebruiken. Ik ben er van bewust dat dit concenquenties heeft voor de resolutie. Daarom heb ik grote resolutie foto's gemaakt.

Mijn vraag is als de foto's met als resolutie 300 en CMYK als kleurmodus in Illustrator laat de instellingen zo blijven als ik het vervolgens als .EPS of .AI opsla. Want ik wil er zeker van zijn dat het voor drukwerk geen problemen gaat opleveren.

Groet,
TJ

#2 04-06-2014 13:38

MacMickey
Pro
@ Corusant
Website

Re: [Illustrator] [Photoshop] Foto in logo

Als je het in Illustrator maakt dan zal je de foto dus moeten insluiten. Ik zou er trouwens geen .eps van maken maar gewoon een nette PDF (.ai is in principe hetzelfde).

#3 04-06-2014 13:41

TJ

Dan doen er geen vervelende problemen voor MackMickey?En dat insluiten is gebruik maken van de 'place'/'plaats' functie, toch?

#4 05-06-2014 08:38

MacMickey
Pro
@ Corusant
Website

Tja, ligt er dan verder ook aan op welk formaat het logo dan maximaal gebruikt kan worden. Je kan ook kiezen voor een Photoshop logo. Het blijft lastig om een afbeelding te verwerken in een vectorlogo. Ligt een beetje aan toepassing/gebruik/verdere verwerking. Gebruik in ieder geval plaatsen en koppel het bestand.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB