MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 21-08-2013 13:01

Swagmeister

Geen internet verbinding op ipad mini

Hallo allemaal,

Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik sinds gisteren ineens geen internet meer op mijn ipad mini heb. Ik heb mijn router al opnieuw gestart, geheel reset en het netwerk vergeten in de ipad en opnieuw aangemeld maar niets helpt. Ik ben echter wel verbonden met wifi. Op mijn ipad, iphone, mac etc. heb ik overal wel gewoon internet. Iemand nog een idee wat ik kan doen?

#2 21-08-2013 13:44

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Re: Geen internet verbinding op ipad mini

Maar je hebt nog niet de Mini een keer herstart? (harde herstart door home button en off-knop zo lang in gedrukt te houden tot er een appeltje op het scherm verschijnt, een seconde of 1innocent

#3 26-08-2013 10:14

Swagmeister

Ook dit had ik al gedaan was niet de oplossing. Heb het uiteindelijk voor elkaar gekregen door de beveiliging van wpa oid. om te zetten naar wep. Dit heetf tot nu toe het probleem verholpen.. Maar blijf het raar vinden. Zijn er nog meer mensen die dit probleem hebben? Het maakt overigens niets uit of het 2,4 ghz netwerk is of 5 ghz.

#4 26-08-2013 17:15

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Het is wel heel lang geleden dat ik problemen met de beveiligingsmodus langs heb zien komen. Er waren destijds wel een aantal router-merken die de protocollen niet zo netjes ondersteunden. Voorla de goedkope bende van de Mediamarkt c.s.

WEP is overigens behoorlijk makkelijk op in te breken.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB