MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 30-10-2012 12:20

XyonN
@ Zandvoort
Website

Plex

Hallo iedereen,

Ik ben een aantal jaar een trouwe gebruiker van Plex op mijn Mac mini 1,83 GHz uit 2007 (Lion). Op het moment moet ik handmatig mijn subtitels downloaden van Opensubtiles.org en aangezien ik zo'n 1 TB aan films heb, zie ik het niet zo zitten om dat allemaal aan te vullen met de hand. Nu weet ik dat er ook een plugin ingebouwd zit om automatisch van die site de subtitles te downloaden als de film in de betreffende map staat. Echter, dit werkt simpelweg niet. Ik kan nergens in Plex of PMS een settings tab vinden om plugins te (de)activeren of in te stellen.

Weet iemand een mogelijkheid om dit alsnog geautomatiseerd voor elkaar te krijgen? Op de site van Plex kon ik het antwoord op deze specifieke vraag niet vinden, en een zoekactie hier leverde ook het antwoord niet. Alvast bedankt!

http://www.softwarecrew.com/wp-content/uploads/2011/11/plexmc_200x175.gif

Specs:
Mac mini (Mid 2007)
1,83 GHz Core 2 Duo
2 GB ram
250 GB internal HDD
3 TB external USB Seagate HDD
Plex Media Server v0.9.6.9.240-8fd9c6a
Plex Client v0.9.5.4
SABNZBD+ v0.7.4
Logitech Harmony One remote

gr,
XyonN

Geld, Macht en Geloof zorgen al millennia voor oorlog. Laten we ze alledrie verbannen en beginnen met de opbouw van wereldvrede...

#2 30-10-2012 15:50

trabant
@ Luilekkerland

Re: Plex

Kon Sickbeard niet zoiets? Of beperkt die zich tot usenet?
Je kunt de last ook verdelen door de subs pas op te zoeken op het moment dat je de film gaat kijken.

Positief bezien zijn selfiesticks ook goede bliksemafleiders… 

#3 01-11-2012 09:04

XyonN
@ Zandvoort
Website

Re: Plex

Sickbeard kon ik nog niet, en lijkt mij een geweldig programma. Ik ben daarmee dus ook meteen begonnen met downloaden van een aantal series. Helaas is dat ook zijn beperking, alleen series, geen films.

Hoe dan ook, hartelijk dank voor het voorstellen van deze app, hier ga ik even fijn mee spelen grin

Geld, Macht en Geloof zorgen al millennia voor oorlog. Laten we ze alledrie verbannen en beginnen met de opbouw van wereldvrede...

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB