MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 12-06-2012 12:08

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

**belangrijk** Privé berichten en forum update

Ik ben bezig met een update van het forum, we gaan van punbb over naar fluxbb, de privé berichten module die nu in het forum zit komt daarmee te vervallen. Als je je privé berichten wil bewaren, voor het einde van de maand gaan we over, zorg dat je ze dan opgeslagen hebt!

Als er behoefte is om wel iets van privé berichten te hebben, geef hieronder een gil, dan ga ik op zoek naar een goede module. (helaas kunnen de berichten niet gemigreerd worden)

Groet,

Harold

#2 12-06-2012 14:31

macpro
Pro
@ 3e byte rechts
Website

Re: **belangrijk** Privé berichten en forum update

Privé berichten zijn geen absolute noodzaak, maar wel ontzettend handig. Soms wil je even reageren naar iemand naar aanleiding van een topic, maar hoort die reactie zelf niet in het topic thuis.

En een verzoek dat ik wel ontzettend belangrijk vind: krijgen we nu eindelijk de optie om standaard aan te zetten dat je ALTIJD een melding krijgt als je reageert op een topic. Want de huidige situatie dat je dat telkens zelf aan moet vinken vind ik ronduit $#%!@%@^.

Laatst bewerkt door macpro (12-06-2012 14:32)

"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

#3 12-06-2012 15:44

Justhan
@ Amsterdam

+1 met betrekking tot de privé berichten; heel handig wanneer het mogelijk is, maar geen levensbehoefte! innocent

Life is to short, to eat crap
(Jamie Oliver)

#4 12-06-2012 16:08

Merkava
@ Vught

Gil #priveberichten.
Geen halszaak maar wel erg handig.

De waarheid verzin je niet.

#5 12-06-2012 16:15

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

PB per mail mag van mij ook...

#6 12-06-2012 16:59

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

macpro schreef:

En een verzoek dat ik wel ontzettend belangrijk vind: krijgen we nu eindelijk de optie om standaard aan te zetten dat je ALTIJD een melding krijgt als je reageert op een topic. Want de huidige situatie dat je dat telkens zelf aan moet vinken vind ik ronduit $#%!@%@^.

http://hs-l.ws/f/files/Screen%20Shot%202012-06-12%20at%204.58.51%20PM-sdTsqCSzjj.png

#7 12-06-2012 17:43

trabant
@ Luilekkerland

De mogelijkheid om buiten de forumdraadjes om persoonlijk berichten te kunnen versturen moet er wel op een of andere manier in blijven, vind ik. Of je dan vanuit het forum direct een mailtje stuurt of dat de ontvanger een berichtje krijgt dat er een persoonlijk forumbericht op hem wacht, dat is dan een ander verhaal.

Positief bezien zijn selfiesticks ook goede bliksemafleiders… 

#8 13-06-2012 09:06

Roesch
@ Amsterdam

om contact met forumgenoten op te kunnen nemen is wel handig. via welk middel is minder van belang.

#9 22-06-2012 19:48

3dGuy

Is het ook mogelijk om in de rubriek wat meer onderwerpen te laten zien?  Nu staat er maar van 24 uur als ik het goed heb. Op de voorpagina stond -dacht ik- een vast aantal onderwerpen.  Voordeel van een langere lijst is dat je niet in als de verschillende forums hoeft te gaan zoeken naar een onderwerp waar je je niet op geabonneerd hebt maar waar je toch nog benieuwd naar bent.

#10 23-06-2012 12:19

Julian

Net als iedereen vind ik dat PB's niet in de huidige vorm hoeven voort te bestaan, als er maar een manier beschikbaar blijft om berichten naar specifieke leden te sturen.

Kritische noot: als de oplossing 'email' heet, vind ik het wel belangrijk dat dit via een formulier van de forumsoftware gaat, zodat ik mijn emailadres niet met de hele wereld hoef te delen.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB