MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 06-08-2011 11:52

HansenOFFLine

Nieuw design probleen

Met het nieuwe design van de scroll bar heb ik nu een aantal keren het probleem gehad dat ik niet kan scrollen in een pagina en dat de scroll bar zelfs helemaal verdween. De home button, de pijltjes toetsen en de muis werkte dan niet meer en moest ik terug naar de index om het daarna weer opnieuw te proberen.

Heb het op het moment het meeste in de Coffee Corner opgemerkt!
Ok tijdens het typen van dit stukje zie ik dat ik de pagina zou moeten kunnen scrollen, maar dat werkt dus niet!

Wat voor een script is hiervoor gebruikt en hebben andere gebruikers hier geen last van?

#2 13-09-2011 21:16

Julian

Re: Nieuw design probleen

Ik heb hier ook last van. Het gebeurt op onvoorspelbare momenten, en volgens mij komt het vaak voor als ik langere tijd dezelfde scrollpositie heb behouden en dan probeer om verder of terug te scrollen.

(Check: het gebeurt inderdaad als ik eventjes wacht en dan weer probeer te scrollen. Misschien gebeurt het wel altijd.)

Ik gebruik de nightly builds van WebKit, misschien geldt dat ook voor HansenOFFLine?

#3 13-09-2011 21:56

sexybiggetje
Beheerder
@ Drachten
Website

Niet specifiek aan de nightly builds. Het was mij ook opgevallen. Viel mij op dat ik het enkel in topic views heb, niet op de thread lijsten of de index pagina. Nog niet achter gekomen waardoor het nu komt.

Sexybiggetje.nl :: cc-licensed by sexybiggetje.nl

Spreekt alleen wanneer ge iets te melden heeft.

#4 26-09-2011 15:52

HansenOFFLine

Vreemd dat de reacties van jullie niet te zien waren in de toon nieuwe posts sinds vorig bezoek?
Hoe weet je welke webkit je gebruikt?
Merk dat op refresh drukken wel help, maar dat is wel lastig nu het op elke pagina die ik bezocht gebeurd!

#5 26-09-2011 16:29

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

ik zal binnenkort de scrollbalken weer terug naar default zetten smile

#6 27-09-2011 10:22

Roesch
@ Amsterdam

Gebeurt bij mij ook, snelste oplossing om weer te kunnen scrollen is het window een beetje resizen.(rechtsonder in de hoek even iets groter trekken.)

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB