MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 11-05-2011 09:55

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

MacMinds kosten e.d.

Hoi,

Op een paar plekken in het forum heb ik deze post al beloofd, vandaar de tekst en uitleg over de automatische linkjes naar de applestore.

MacMinds maakt ieder jaar kosten, niet enorm veel, maar een klein beetje, op dit moment komt het nagenoeg allemaal uit eigen zak. Er zijn een hoop dingen die we willen gaan doen, maar waar we nu niet echt de mogelijkheden voor hebben, simpelweg omdat iedereen heel druk is, er liggen al vrij concrete plannen voor MacMinds 2.0, maar we hebben een potje (en tijd) nodig om met veel van die zaken aan de slag te kunnen.

Om te zorgen dat 't niet allemaal uit eigen zak hoeft te komen willen we op een andere manier een klein potje opbouwen. Waarschijnlijk heb je al gezien dat in het forum de apple producten automatisch worden veranderd in een linkje naar de Applestore. Dit hebben we gedaan zodat we voor ieder item wat gekocht is via zo'n linkje 2% kickbackfee krijgen. We kiezen speciaal voor deze manier zodat we geen donateurs hoeven te gaan werven. We hebben ook de mogelijkheid om advertenties te plaatsen, maar veel gebruik is daar nog niet van gemaakt.

't is wat ons betreft een pilot omdat we geen idee hebben of het daadwerkelijk gaat werken, maar we dachten we gaan het gewoon uitproberen en kijken of het werkt. Als 't uiteindelijk niets blijkt op te leveren of teveel irritatie oplevert dan moeten we even kijken hoe we het beter kunnen oplossen.

Dus vandaar dat we de vraag stellen, ben je van plan om een mac of iets anders bij de Applestore te gaan kopen, denk dan aan macminds en klik op de onderstaande link voor je iets koopt. smile

Applestore

Bij deze beloof ik ook plechtig dat het forum niet nog meer een kerstboom van linkjes gaat worden en dat ik niet andere shops in de forumcontent ga toevoegen. Binnenkort zal ik een verzamelplaats voor dit soort linkjes ergens in het forum zetten.

Grt,

Harold

#2 11-05-2011 17:56

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

Re: MacMinds kosten e.d.

Hoi,

Kleine update: We hebben nu ook toegang tot alternate, werkt op dezelfde manier, dus heb je een EIZO scherm, RAM of andere onderdelen nodig. ยป Alternate

Als jullie suggesties hebben dan hoor ik het graag!

Groet,

Harold

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB