MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 08-06-2010 21:32

Yachtbrochure
@ France
Website

Hoe maak je een alt-tab op een touchscreen ????

Vraag komt niet van mij, maar van mijn broer

In productie hebben we een twintigtal touch screens. Hierop draait een website waarop men de producten gereed kan melden. Ik had bedacht dat de jongens hierop ook de wedstrijden van het Nederlands elftal zouden kunnen bekijken. Op zich lukt dit, maar alleen binnen dezelfde browser. Hierdoor moet de stream steeds opnieuw opgebouwd worden. Dat werkt niet handig. Heb jij een hint hoe we het voor elkaar kunnen krijgen om een tweede browserscherm op te starten. Men moet op het touch screen middels een button (er is geen toetsenbord aanwezig) een alt+tab kunnen simuleren om tussen beide schermen te switchen.

Ik gebruik ASP.NET i.c.m. C#. Als de knop wordt gedrukt wordt de code niet client side verwerkt maar server side. Dat betekent dat als ik de code opneem in een website de code op de server wordt uitgevoerd en niet op de client... Als ik in staat zou zijn dezelfde opdracht in Javascript te schrijven dan kan die wel client side worden uitgevoerd. Deze gedachtegang wordt ondersteund door het feit dat ik de namespace 'InputSimulator' niet kan gebruiken in server script...

Ik heb gezocht naar de client Javascript key strokes simulator. Die bestaat als de 'dispatchEvent' methode maar die wordt niet ondersteund door Internet Explorer. Wel door verscheidene andere browsers. Daarnaast heb ik het idee dat met Javascript slechts 1 keystroke tegelijk verwerkt kan worden en niet een combinatie...

Iemand een idee waardoor de jongen toch gewoon voetbal kunnen kijken ????

KISS - Keep It Simple, Stupid

#2 08-06-2010 21:44

sexybiggetje
Beheerder
@ Drachten
Website

Re: Hoe maak je een alt-tab op een touchscreen ????

Je kunt alleen toetsen in de browser's sandbox simuleren. Alt+tab simuleren met javascript gaat je niets helpen, dit is een toetsencombinatie op OS niveau.
Makkelijkste optie; 2 frames of divs maken, en deze buiten het scherm zetten en afwisselen als men een knop op de pagina aan klikt.

Sexybiggetje.nl :: cc-licensed by sexybiggetje.nl

Spreekt alleen wanneer ge iets te melden heeft.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB