MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 05-05-2010 08:19

kdewi
Website

Hulp gevraagd: branden DVD

Voor een groot schoolproject heb ik twee verschillende  montages gemaakt met FCP. Nu wil ik die op dvd branden (morgen al nodig!). Een menustructuur is helemaal niet nodig. Het is de bedoeling om die twee montages synchroon te projecteren (hoofdscherm + twee zijschermen) via twee identieke dvd-spelers die met een afstandsbediening zouden opgestart worden.
Ik heb echter alleen wat ervaring met iDVD en zeer weinig met DVDSP. Hoe moet ik tewerk gaan? Exporteren als QT-movie? En dan? Of exporteren naar compressor? Welke instellingen gebruik ik daar dan het best? ... Hieronder vind je enkele gegevens van de montage.

FCS2
beschik ook over Mpeg-Streamclip

Format: HD
Sequence preset: DVCPRO HD - 1080i50
Capture preset: DVCPRO HD - 1080i50 48 kHz

lengte iedere montage: 27 minuten 21 seconden
16:9

#2 05-05-2010 09:21

Martiniman
@ Tikibad

Re: Hulp gevraagd: branden DVD

Ik zou de beamers eerder aan een computer hangen met synchrone weergave op 3 schermen.

#3 05-05-2010 13:43

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

Re: Hulp gevraagd: branden DVD

ehh, dat is een recept voor problemen. Die ene dvd speler start net niet, of net wat later en dan is je geluid a sync! Gewoon een splitter regelen, 1 afspeelbron en dan splitten. Zo zou ik het doen.

Ennnnn met een beetje geluk kan je doorlussen op de beamer, dan heb je helemaal geen splitter nodig!

Simultaan aspelen van onafhankelijke bronnen is wel mogelijk, maar dan kom je in veel duurdere apparatuur.

Groetjes,

Ronald

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB