MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

• Forum
  •  » Video
  •  » Audio splitsen in FCP export

#1 16-03-2010 15:36

dnhems
@ Oirschot
Website

Audio splitsen in FCP export

Ik ben al een anderhalf uur bezig met het exporteren van geluid in Final Cut Pro. Dit zonder succes.
Het is als volgt:

Ik heb een video met 6 audiotracks. Hier wil ik 1 audiobestand van hebben waarin de tracks 1&2 op links liggen en 3 t/m 6 op het rechtse kanaal.

Ik krijg het op geen enkele manier werkend maar wellicht weet iemand hoe dit moet.

Bedankt.

#2 16-03-2010 16:15

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

Re: Audio splitsen in FCP export

dnhems schreef:

Ik ben al een anderhalf uur bezig met het exporteren van geluid in Final Cut Pro. Dit zonder succes.
Het is als volgt:

Ik heb een video met 6 audiotracks. Hier wil ik 1 audiobestand van hebben waarin de tracks 1&2 op links liggen en 3 t/m 6 op het rechtse kanaal.

Ik krijg het op geen enkele manier werkend maar wellicht weet iemand hoe dit moet.

Bedankt.

eh, simpel. Maak een kopie van je seq, selecteer track  1&2 en kies nest, ik weet de short even niet meer uit mijn hoofd, ik geloof optionC maar je kan het vinden in het menu seq. Doe dit ook bij track 3t/m6
Dan kies de eerste nest right click en zeg open in vieuwer en kies pan links. Doe dit voor beide kanalen als die er zijn. Dan bij de andere nest natuurlijk hetzelfde maar kies dan pan naar rechts.

Verder zou het vast en zeker ook mogelijk zijn om dit te doen via de audio mixer en ergens via de outpout tool.

Succes,
Ronald

• Forum
  •  » Video
  •  » Audio splitsen in FCP export

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB