MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

• Forum
  •  » Audio
  •  » kopieer beveiliging Itunes bestanden

#1 21-01-2010 10:56

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

kopieer beveiliging Itunes bestanden

Hallo,

er is al het een en ander over geschreven maar toch nog maar een keer. De mp4 bestanden van Itunes hebben een zeer hinderlijke kopieer beveiliging. Aangezien ik steeds meer mijn muziek in Itunes koop en deze dan ook graag wil gebruiken in de televisie programma's die ik monteer (waar dik betaald voor gebruik van de muziek stukken) loop je elke keer tegen de kopieer beveiliging aan. Wat ik nu doe, een omweg is de mp4 in imovie naar binnen halen en dan als aif exporteren, dit werkt wel. Maar ik wil graag een hele reeks de beveiliging eraf halen. Het is zoveel makkelijker als je tijdens het monteren een muziekfolder hebt en je snel even het een of andere nummertje kan proberen. Let wel, er wordt dik betaald dus niets illegaals wink

Ronald

#2 21-01-2010 11:06

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

Re: kopieer beveiliging Itunes bestanden

Apple heeft al een hele tijd geen kopieerbeveiliging meer. Als je nog "oude bestanden" hebt kan je die volgens mij upgraden naar de betere kwaliteit (wat destijds itunes plus was) en dan zit er ook gelijk geen drm meer op.

#3 21-01-2010 13:42

digilux
Pro
@ Amsterdam
Website

oh top, ik ga het gelijk proberen!

Thx,

Ronald

#4 21-01-2010 13:47

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Je betaalt wel voor de 'upgrade' maar in je iTunes-scherm kun je precies zien welke nummers voor een upgrade in aanmerking komen. En wat het kost.

• Forum
  •  » Audio
  •  » kopieer beveiliging Itunes bestanden

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB