MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 26-03-2009 13:59

Sjaakman

Vraag & Aanbod op MacMinds?

Is het een leuk idee een afdeling Vraag & Aanbod op MacMinds te plaatsen, los van het forum?
Zelf ben ik vaste bezoeker op Tweakers voor mijn Windows benodigdheden, maar op het werk hang ik voornamelijk hier uit. De Vraag & Aanbod afdeling daar vind ik ideaal voor thuisgebruik om lekker aan te hobbyen. Als er hier een Vraag & Aanbod hoekje voor Mac hardware zou zijn zou wel cool zijn smile

Leuk idee?

#2 26-03-2009 14:01

Deskman
Beheerder
@ the desk
Website

Re: Vraag & Aanbod op MacMinds?

Dat is al vaker aan de orde geweest. Het antwoord was destijds: nee, niet doen. We willen geen gedoe rond onderlinge handeltjes en het ligt ook niet in de lijn van MacMinds om dit te doen. Bovendien zijn er al genoeg websites waar tweedehands spul verhandeld wordt.

Laatst bewerkt door deskman (26-03-2009 14:32)

#3 26-03-2009 22:35

sexybiggetje
Beheerder
@ Drachten
Website

En waarom niet voor subscribers only dan ? net als de coffeecorner ?
Voor handeltjes ben je zelf verantwoordelijk natuurlijk, anders ga je maar naar een professionele 2ehands dealer wink.

im in favour (ik mot binnenkort nog wat oude meuk kwijt tongue)

Sexybiggetje.nl :: cc-licensed by sexybiggetje.nl

Spreekt alleen wanneer ge iets te melden heeft.

#4 26-03-2009 22:50

Chuck
Ex-Crew

Een van de andere belangrijke andere redenen is dat er al iets bestaat als www.tweedehandsmac.nl
Daarnaast ontlopen we, door dit niet te doen, discussies over 'duur', 'ja maar hij doet het niet meer'. 'je zou het overgemaakt hebben'.. et cetera.

Dingen gratis weggeven kan natuurlijk altijd.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB