MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 25-08-2008 12:46

niyaandreeva

baan vinden

Ik ben net afgestudeerd Illustratie en ik ben momenteel bezig met een master opleiding graphic Design,
Ik ben op zoek op een part time baan of freelance werk wat is het beste manneer om baan te vinden als freelancer

#2 25-08-2008 12:55

MacBeer
Ex-Crew
@ Limbabwe

Re: baan vinden

- Killer portfolio samenstellen
- Weten wat je wil doen voor wie
- Manier vinden om je werk onder de aandacht te brengen van de mensen voor wie je wil werken.

Dat laatste is niet iets waarbij we je direct kunnen helpen. Er is namelijk geen geijkte manier om dit te bewerkstelligen. Jij bent een creatief en dus moet jij op een creatieve, uitzonderlijke manier je werk onder de aandacht zien te brengen.

Doe eens gek!

Oja, heb dit topic even verhuisd naar 'klanten krijgen en houden'.

Computers are to design as microwaves are to cooking. Milton Glaser

#3 25-08-2008 13:28

Klaus
Pro
@ Beernem, West-Vlaanderen
Website

Hmm, naast hier heeft hij het nog 2x gepost in andere categorieën, best even 'opschonen'

#4 25-08-2008 13:33

MacBeer
Ex-Crew
@ Limbabwe

Nee nee, denk dat wij dit topic 2 maal verplaatst hebben. Is geen dubbelposting. Ik krijg ze alleen niet weg...

Computers are to design as microwaves are to cooking. Milton Glaser

#5 25-08-2008 13:52

trabant
@ Luilekkerland

niyaandreeva schreef:

Ik ben net afgestudeerd Illustratie en ik ben momenteel bezig met een master opleiding graphic Design,
Ik ben op zoek op een part time baan of freelance werk wat is het beste manneer om baan te vinden als freelancer

Bazen zijn vaak ouwe lullen, en die willen nog wel eens waarde aan spelling, grammatica en interpunctie hechten. Ik zou nu al een reden hebben om je terzijde te leggen, maar gelukkig ben ik geen baas.

Positief bezien zijn selfiesticks ook goede bliksemafleiders… 

#6 25-08-2008 14:32

Jenneke
Hoofdredactie
@ 020
Website

MacBeer schreef:

Nee nee, denk dat wij dit topic 2 maal verplaatst hebben. Is geen dubbelposting. Ik krijg ze alleen niet weg...

Dat was/is mijn fout. In de fora waar het topic vandaan komt, staat aangegeven dat het topic is verplaatst. Dat kun je inderdaad niet weghalen.

Ja, dat dus.
••••

#7 25-08-2008 14:55

shushishu
@ Rotterdam
Website

Kun je docenten je hierbij niet helpen? Meeste docenten op de academie zijn dagelijks ook werkzaam in de beroepspraktijk, en ze kennen jou/je werk ook beter om je een gerichter advies te geven.

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB