MacMinds - great minds think different

Navigatie

Zoeken

Inloggegevens

Je bent niet ingelogd.

#1 18-09-2006 14:25

Zakske
@ Antwerpen

Netjes... en snel!

Ahum,

Moet zeggen dat jullie erg je best hebben gedaan, erg net en een duidelijke opmaak. Moet nog wel even wennen, want de knopjes zitten natuurlijk weer net op een andere plaats.

Minpunt is dat de site nog erg traag is, hoop een kinderziekte? Verder een beetje jammer dat het niet mogelijk is om swf's enbedded weer te geven, dus net zoals een gewone afbeelding. Kunnen jullie dat niet even fixen? blushing

Anyway, goed werk!

Laatst bewerkt door Zakske (18-09-2006 18:24)

Een beetje moe? Klik hier en je bent weer helemaal fris.

#2 18-09-2006 14:32

MacBeer
Ex-Crew
@ Limbabwe

Re: Netjes... en snel!

Hoi hoi,

Op dit moment wil iedereen zich ook meteen registreren. Kan zijn dat het daarom in het begin even trager zal gaan. We werken ook aan de hardware op dit moment.

Embedded swf's... ik snap waarom je dat wil maar we willen niet dat iedere pagina een kermis wordt. Dus laten we die er maar uit. wink

Computers are to design as microwaves are to cooking. Milton Glaser

#3 18-09-2006 14:38

Klaus
Pro
@ Beernem, West-Vlaanderen
Website

Nette site mensen. Een dikke proficiat aan iedereen die eraan meewerkte (en nog steeds doet)! Natuurlijk zal een en ander nog getweaked worden of wat foutjes vertonen, maar dat is nu eenmaal zo bij een groot project.

Succes!

#4 18-09-2006 14:48

Zakske
@ Antwerpen

Snap jullie redenering wel, maar met gewone plaatjes en gif-animaties kun je er ook een kermis van maken. Bedoelde het eigenlijk meer als een optie voor die pro-dingen hier, dus de gewone gebruikers kunnen alleen lezen en kijken. Mensen als ik hebben daar toch geen toegang tot... dus vrees niet! wink

Zoek-ding rechtsboven is ook een erg verstandige beslissing!

Hmm... en alleen jpg en png als avatar. Vast ook tegen kermispraktijken. sad

Laatst bewerkt door Zakske (18-09-2006 14:55)

#5 18-09-2006 14:52

Marc Smiers
@ Arnhem
Website

Dit ziet er erg strak uit. Complimenten voor de vorm en voor het concept.

Als je doet wat je altijd deed zul je krijgen wat je altijd kreeg

#6 18-09-2006 14:59

TeeJay

Niet onaardig, lekker simpel en geen speeltuin.

De traagheid maakt de site echt niet bruikbaar..

If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it? (Einstein)
Passion for Music

#7 18-09-2006 14:59

richard5
Website

Eerste indruk is erg goed, nette vormgeving. De content komt wel goed denk ik. Dat duurt gewoon nog even...

#8 18-09-2006 15:00

marloez
Moderator
@ Amsterdam
Website

Zakske schreef:

Snap jullie redenering wel, maar met gewone plaatjes en gif-animaties kun je er ook een kermis van maken. Bedoelde het eigenlijk meer als een optie voor die pro-dingen hier, dus de gewone gebruikers kunnen alleen lezen en kijken. Mensen als ik hebben daar toch geen toegang tot... dus vrees niet! wink

Zoek-ding rechtsboven is ook een erg verstandige beslissing!

Hmm... en alleen jpg en png als avatar. Vast ook tegen kermispraktijken. sad

gif-animaties kunnen idd ook niet, zo blijft de pagina een beetje rustig.. ik heb in het verleden animated gifs voorbij zien komen waar je spontaan epilepsie van krijgt! tongue

"You must first know the rules, and then break them in an intelligent way." Paul Rand, Designer

#9 18-09-2006 15:10

Zakske
@ Antwerpen

Hmm... maar vond mijn oude avatar net zo leuk. Tja, niks aan te doen. sad

Vreemd genoeg valt de traagheid hier wel mee. Niet echt snel, maar zeker niet "onwerkbaar".

Verder vind ik dat pro-gedoe maar een beetje vaag. Heb net alle artikelen hier even zitten doorlezen en ik snap de logica van "maximaal 2 weken na aanmelding" niet helemaal? Iemand?

Ook erg handig: de smilies komen nu gewoon te staan waar je cursor zich bevindt. Zoals het dus ook hoort.

#10 18-09-2006 15:13

Berend
@ Almere

Ik merk al dat wanneer er niet meer op de server gewerkt wordt de site een stuk sneller gaat wink

Het Pro gedeelte snap ik aan de ene kant wel.. alleen de toelating op het forum niet helemaal. Zo houd je aan de ene kant het forum schoon en interessant alleen is de drempel wel erg hoog om erop te komen.
Ik denk dat is leden die vaak online zijn en nuttige reacties tonen toegang te geven. Zo heb je gelijk actieve mensen in het pro-forum en is de drempel een stuk lager.

Laatst bewerkt door Berend (18-09-2006 15:16)

#11 18-09-2006 15:17

macfanguy
Pro
@ Den Haag
Website

Ja, het gaat ineens een stuk sneller alles bij elkaar. Nette en strakke site, alhoewel ik niet zo weg ben van de "macwereld-achtige" witte links in het grijze gedeelte, maar ach, dat is persoonlijk.

Content ben ik erg benieuwd naar, alhoewel ik zal proberen zelf ook zoveel mogelijk bij te dragen.

Succes mannen en vrouwen!

#12 18-09-2006 15:19

HSL
Beheerder
@ Amsterdam
Website

*veegt zweet van voorhoofd*

Als het goed is is het probleem nu opgelost.
Er ging iets fout met het statistieken script.

grin

#13 18-09-2006 15:27

Zakske
@ Antwerpen

HSL schreef:

Als het goed is is het probleem nu opgelost.

Niet echt... neutral

Een aantal mensen zouden dus iets meer uitleg over dat pro-gedoe kunnen gebruiken.

#14 18-09-2006 15:30

MacBeer
Ex-Crew
@ Limbabwe

Het gaat al een heel stuk sneller Zakske... denk dat de enorme toeloop die er nu is ook voor wat vertraging zorgt.
Wat snap je niet over het 'pro-gedoe'?

Computers are to design as microwaves are to cooking. Milton Glaser

#15 18-09-2006 16:10

Gmid
Pro
@ Veenendaal
Website

De snelheid begint er in te komen. Maar ik denk dat die roze balk de boel ook erg vertraagd! tongue

MiveCommunications - for an open world

#16 18-09-2006 16:14

mr.mark
@ Beijing, China (北京)
Website

Gmid schreef:

De snelheid begint er in te komen. Maar ik denk dat die roze balk de boel ook erg vertraagd! tongue

/eens wink

enne, gooi de website er maar vaker uit, dan blijft ie snel tongue

Rasechte kaaskop in het land van Oosterse medicijnen en wijsheden, China.
www.markdejong.com

#17 18-09-2006 16:17

Zakske
@ Antwerpen

Om te beginnen waarom in godsnaam binnen 2 weken na aanmelding? Beetje raar criterium en met de drukte die jullie de komende tijd over jullie heen zullen krijgen (vrees ik) ook niet echt uitvoerbaar.

Edit: Ahum... er staat "minimaal 2 weken na aanmelding", mijn fout. neutral

Verder het onderscheid tussen pro en pro-sumer... geeft het ene toegang tot meer topics dan het andere? Blijkbaar wel, alleen kan ik helemaal niets vinden dat onder de noemer "pro-sumer" valt.

Verder snap ik die magenta vierkantjes ook niet. Geeft dat aan dat de toegang beperkt is, of dat er een nieuwe post geplaatst is, of iets dergelijks.

#18 18-09-2006 16:18

darh

Gefeliciteerd met Macminds jongens! Ik hoop dat het idee goed uitkomt en dan zal het ook voor mij een goede bron voor informatie zijn!

Zet em op!

#19 18-09-2006 16:22

error
@ Rotterdam

Hartelijk gefeli MagentaMinds!

grin

Ik heb gelijk al een vraag: hoe verplaats nummers op mijn iPod naar iTunes? Op de een of andere mannier werkt dit niet. Ik gebruik Windows XP want Apple is zo duur.

wink

#20 18-09-2006 16:23

marloez
Moderator
@ Amsterdam
Website

Zakske schreef:

Verder snap ik die magenta vierkantjes ook niet. Geeft dat aan dat de toegang beperkt is, of dat er een nieuwe post geplaatst is, of iets dergelijks.

nieuwe post idd wink Zie hoe makkelijk! grin

"You must first know the rules, and then break them in an intelligent way." Paul Rand, Designer

#21 18-09-2006 16:31

DeX
Ex-Crew
@ Utrecht
Website

error schreef:

Ik heb gelijk al een vraag: hoe verplaats nummers op mijn iPod naar iTunes? Op de een of andere mannier werkt dit niet. Ik gebruik Windows XP want Apple is zo duur.

Dat moet maar even in een andere (nieuwe?) thread, vind je niet? tongue

Verder van harte welkom allemaal, hoop dat het jullie een beetje bevalt smile

Either mathematics is too big for the human mind, or the human mind is more than a machine. - Kurt Gödel

#22 18-09-2006 16:31

Zakske
@ Antwerpen

Zakske schreef:

Verder het onderscheid tussen pro en pro-sumer... geeft het ene toegang tot meer topics dan het andere? Blijkbaar wel, alleen kan ik helemaal niets vinden dat onder de noemer "pro-sumer" valt.

Maar dit snap ik nu nog steeds niet. blushing

#23 18-09-2006 16:35

marloez
Moderator
@ Amsterdam
Website

Zakske schreef:

Zakske schreef:

Maar dit snap ik nu nog steeds niet. blushing

Als je kijkt in de forum-index zie je bij een deel van de fora [PRO] staan, en bij een ander deel niet.. die zonder [PRO], dat zijn de prosumer-fora

#24 18-09-2006 16:36

Quirit
@ België

Snelheidsproblemen zijn van de baan. Nu de content nog smile.

#25 18-09-2006 16:37

DeX
Ex-Crew
@ Utrecht
Website

Dat komt in orde mensen, geduld grin

Either mathematics is too big for the human mind, or the human mind is more than a machine. - Kurt Gödel

Forum voettekst

MacMinds v 1.05 Powered by PunBB